0

Ak chcete zdravo posunúť svoje limity v rámci flexibility, flexi yoga je presne pre vás. Naučíme sa základy strečingu, jemne natiahneme svaly a ukážeme si aj prípravu na náročnejšie flexibilné pozície. Flexi yoga je vhodná aj ako doplnkový tréning k iným typom športov ako napríklad beh, silové cvičenie, tanec, bicyklovanie a ďalšie. Cieľom týchto tréningov je natiahnuť poskracované svaly, uvoľniť stuhnutie, zlepšiť flexibilitu a zrelaxovať telo.

Ak chcete zdravo posunúť svoje limity v rámci flexibility, flexi yoga je presne pre vás. Naučíme sa základy strečingu, jemne natiahneme svaly a ukážeme si aj prípravu na náročnejšie flexibilné pozície. Flexi yoga je vhodná aj ako doplnkový tréning k iným typom športov ako napríklad beh, silové cvičenie, tanec, bicyklovanie a ďalšie. Cieľom týchto tréningov je natiahnuť poskracované svaly, uvoľniť stuhnutie, zlepšiť flexibilitu a zrelaxovať telo.

Ak chcete zdravo posunúť svoje limity v rámci flexibility, flexi yoga je presne pre vás. Naučíme sa základy strečingu, jemne natiahneme svaly a ukážeme si aj prípravu na náročnejšie flexibilné pozície. Flexi yoga je vhodná aj ako doplnkový tréning k iným typom športov ako napríklad beh, silové cvičenie, tanec, bicyklovanie a ďalšie. Cieľom týchto tréningov je natiahnuť poskracované svaly, uvoľniť stuhnutie, zlepšiť flexibilitu a zrelaxovať telo.

Ak chcete zdravo posunúť svoje limity v rámci flexibility, flexi yoga je presne pre vás. Naučíme sa základy strečingu, jemne natiahneme svaly a ukážeme si aj prípravu na náročnejšie flexibilné pozície. Flexi yoga je vhodná aj ako doplnkový tréning k iným typom športov ako napríklad beh, silové cvičenie, tanec, bicyklovanie a ďalšie. Cieľom týchto tréningov je natiahnuť poskracované svaly, uvoľniť stuhnutie, zlepšiť flexibilitu a zrelaxovať telo.

Ak chcete zdravo posunúť svoje limity v rámci flexibility, flexi yoga je presne pre vás. Naučíme sa základy strečingu, jemne natiahneme svaly a ukážeme si aj prípravu na náročnejšie flexibilné pozície. Online flexi yoga je vhodná aj ako doplnkový tréning k iným typom športov ako napríklad beh, silové cvičenie, tanec, bicyklovanie a ďalšie. Cieľom týchto tréningov je natiahnuť poskracované svaly, uvoľniť stuhnutie, zlepšiť flexibilitu a zrelaxovať telo.

Online yoga, ktorá prepája fyzické zdravie a duševnú pohodu. Ide o skvelý kompromis, ak hľadáte niečo medzi dynamickým a relaxačným typom lekcie. Hatha yoga sa sústredí na ovládanie tela pri zapojení dychových (pranayama) aj meditačných techník. Lekcia je vhodná aj pre začiatočníkov a pre tých, ktorí nechcú poznať iba pozície, ale majú záujem ponoriť sa hlbšie do ostatných častí yogy.

Ostatné lekcie nájdete TU!

Online yoga, ktorá prepája fyzické zdravie a duševnú pohodu. Ide o skvelý kompromis, ak hľadáte niečo medzi dynamickým a relaxačným typom lekcie. Pri hatha yoga sa sústredímena ovládanie tela pri zapojení dychových aj meditačných techník. Lekcia je vhodná aj pre začiatočníkov a pre tých, ktorí nechcú poznať iba pozície, ale majú záujem ponoriť sa hlbšie do ostatných častí yogy.

Ak vás pomalá yoga nudí a máte radi náročnejšie cvičenia, dynamická power yoga je presne pre vás. Skvelý silový tréning na celé telo pomáha spevniť stred tela, zlepšuje metabolizmus, prekrvuje svaly a formuje postavu. Na hodinách si posilníte všetky svalové skupiny a odplavíte stres.

Ak vás pomalá yoga nudí a máte radi náročnejšie cvičenia, dynamická power yoga je presne pre vás. Skvelý silový tréning na celé telo pomáha spevniť stred tela, zlepšuje metabolizmus, prekrvuje svaly a formuje postavu. Na hodinách si posilníte všetky svalové skupiny a odplavíte stres.

Ak vás pomalá yoga nudí a máte radi náročnejšie cvičenia, dynamická power joga je presne pre vás. Skvelý silový tréning na celé telo pomáha spevniť stred tela, zlepšuje metabolizmus, prekrvuje svaly a formuje postavu. Na hodinách si posilníte všetky svalové skupiny a odplavíte stres.

Vytvorené v BigWay.sk
crossmenu